Uw browser versie is niet langer ondersteund door Hartenwens!

Om Hartenwens en al zijn functies te kunnen gebruiken, moet u een recente browser gebruiken. Om uw huidige browser te upgraden of om een nieuwe te installeren, gebruik de volgende iconen.

Microsoft Internet Explorer Google Chrome Apple Safari Mozilla Firefox

Tips bij het invullen van het online aanvraagformulier:

  • Zorg dat je een bankafschrift bij de hand hebt van de organisatie die de aanvraag indient (deze mag niet ouder dan 3 maanden zijn).
  • Je kunt de aanvraag tussentijds opslaan en later afmaken.
  • Als een aanvraag niet binnen 30 dagen is ingediend, wordt deze verwijderd. Je kunt daarna weer een nieuwe aanvraag indienen.

FAQ

Waarom moet ik een IBAN nummer invullen?

Wij hebben het IBAN nummer nodig van de organisatie namens wie je de aanvraag doet. Op dit bankrekeningnummer betalen wij onze bijdrage uit.

Waarom moet ik een KvK nummer invullen?

We nemen alleen aanvagen in behandeling die ingediend worden namens een een stichting of een vereniging. Door het KvK nummer in te vullen kunnen wij nagaan welke rechtspersoon de aanvraag doet. Dit mag geen B.V. zijn.

Kan ik als particulier een aanvraag indienen?

Het is niet mogelijk om als particulier een aanvraag in te dienen. De aanvraag voor een bijdrage wordt alleen in behandeling genomen als deze vanuit een stichting of vereniging wordt gedaan.

Waarom willen jullie weten wat ik in totaal nodig heb?

Het totale benodigde bedrag geeft ons een indruk van de grootte van het initiatief en hoeveel je daarvan bij ons aanvraagt. Dit helpt ons om het initiatief te beoordelen en eventueel aanvullende vragen te stellen.

Wat is het bedrag dat ik bij jullie aanvraag?

Dit is het bedrag wat wij aan je uitbetalen als wij je aanvraag goedgekeurd hebben.

Ik heb op "wachtwoord vergeten" geklikt, maar ik heb nooit een e-mail gekregen met een link om een wachtwoord aan te maken.

Dat is vervelend. Er zijn drie mogelijkheden:

- Het e-mailadres dat je hebt ingevoerd, komt met geen van de e-mailadressen overeen die in onze database zijn geregistreerd. Controleer in dit geval welk e-mailadres je hebt gebruikt om je account aan te maken (er werd in het begin een bevestigingsmail gestuurd), klik dan op "verloren wachtwoord" en voer het correcte e-mailadres in.

- Je hebt een tikfout gemaakt toen je het e-mailadres invoerde waarnaar de link moet worden gestuurd om een wachtwoord aan te maken. Klik op "verloren wachtwoord" en voer het correcte e-mailadres in.

- Je hebt het correcte e-mailadres niet ingevoerd toen je je account aanmaakte. Neem alsjeblieft contact op met het Postcode Loterij Buurtfonds, en vraag hen om het eerste e-mailadres door het juiste e-mailadres te vervangen.

Tip: Indien je meer dan eenmaal op "verloren wachtwoord" hebt geklikt, is alleen de laatst ontvangen link geldig.

Ik heb op "wachtwoord vergeten" geklikt, maar wanneer ik op de link klik die ik via e-mail heb gekregen, verschijnt er een foutbericht.

Indien je meer dan eenmaal op "verloren wachtwoord" hebt geklikt, zal alleen de laatst ontvangen link geldig zijn. 

Ik klik op "volgend scherm" in het formulier, maar ik blijf op dezelfde pagina.

Als je Internet Explorer 7 of 8 gebruikt, probeer het dan met een recentere versie (Internet Explorer vanaf versie 9) of met Mozilla Firefox, Google Chrome etc.

Hoe kan ik het eerste deel lezen van mijn project dat ik opnieuw heb ingediend?

Je kunt je project doornemen door:

- de pdf te openen die je hebt gekregen in de e-mail ter bevestiging van de ontvangst nadat je jouw eerste deel had ingediend.

naar "Mijn account / Mijn verzoeken beheren" te gaan en op de link "bekijken" te klikken onder het eerste deel van het project.

Wanneer wordt mijn project vanzelf opgeslagen?

  • elke 2 minuten

  • elke 30 seconden nadat iets is ingevoerd of een verandering is gemaakt

  • nadat je een eerste antwoord hebt ingevoerd en bent begonnen te antwoorden op de tweede vraag

  • wanneer je klikt op "vorig scherm" or "volgend scherm"

  • wanneer je op een ander scherm in het menu aan de linkerkant van de interface klikt

Ik heb geprobeerd om in te loggen in mijn account en ik kreeg de melding "ongeldige link"

Indien je er zeker van bent dat je het juiste adres hebt, controleer dan of uw cookies in uw browser geactiveerd zijn door op de volgende link te klikken: 
https://www.whatismybrowser.com/are-cookies-enabled. Indien het antwoord "ja" is, moeten de cookies gewist worden.

Onderaan is er een link waar je de stappen kunt vinden om de cookies te wissen afhankelijk van de browser die je gebruikt:
http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/clear-cookies-installed.html